miercuri, 10 martie 2010

Despre mine

Se spune ca site-urile de socializare, precum si blogurile, intervin in intimitatea tot mai restransa a oamenilor. nu vreau acuma sa fac o polemica pe aceste teme (invadarea intimitatii, ce este spatiul intim si cat de "mare" trebuie acesta sa fie) ci doar vreau sa incep si incerc sa intru si eu in aceasta "lume" punandu-mi "intimitatea" la bataie.
Dar, ca orice inceput... sa ma prezint..
Numele .. Ilariana Maria Jors (pentru cei ce se intreaba de unde provine numele, nu vine de la Papiu Ilarian, "ardeleanul" nostru ci de la Ilarie)
Varsta: 24 de ani
Localitatea: Targu Mures
Ocupatia> cat de multe se poate..
Adica.................

Ca sa explic ocupatia.. sa ma prezint pe mine.
In 2004, proaspat boboc la Universitatea Petru Maior, intr-o la fel de proaspata specializare Istorie-Relatii internationale si studii europene, proaspat boboc al Targu Muresului... pot sa spun ca "imi incep viata", cel putin cea de student.
Dupa mai multe "student" joburi (adica faci de toate, joburi part-time, orice sa-ti ocupe timpu si sa iti mai aduca niste bani) m-am angajat intr-o tanara firma privata.
Bineinteles... in domeniu meu. Cum acesta se referea la Uniunea Europeana, postul pe care ma angajasem era Consultant pe fonduri europene la o firma de consultanta cu administratori maghiari (in fond fara relevanta nationalitatea) din Targu Mures, EuroTop Consulting.
Aici... am invatat de toate.. de la cum e sa-ti petreci noptile la birou, la cum e sa te plimbi ca la tine acasa pe holurile ministerelor bucurestene....
Invatand m-am plimbat pe la diverse cursuri, seminarii, am invatat ca toata lumea vrea bani... si ca putini ii primesc... ca lumea nu e cum pare si ca totul e o lupta continua pentru bani.
Intreaga reclama a fondurilor nerambursabile europene e o imagine idilica prezentata de mai dragii nostri conducatori pe cand realitatea e mult mai crunta. Dar asta il voi face alt subiect de discutie.
Dupa un an de experienta in acest post, proaspat licentiata si avand ca obiectiv dezvoltarea profesionala... m-am inscris la master.. ca e la moda in ziua de azi .. iar doctoratul nu se poate face fara acesta (cel putin in situatia de atunci).
Dar .. cum experienta in fonduri structurale mi-a demonstrat ca lipsa cunostintelor din domeniul juridic poate fi fatala proiectelor.. m-am hotarat sa urmez si dreptul (la frecventa redusa bineinteles!).
Dar cum prea bine nu se impaca multa scoala cu pasiunea pentru proiectele nerambursabile si se impunea o stabilire a prioritatilor (dupa 2 ani de experienta in consultanta) ... m-am gandit sa imi schimb locul de munca.. asa ca m-am facut Office Manager&Support la Linguaprof. Dar cum planurile de acasa nu se potrivesc cu cele din targ, mi-am schimbat obiectivele astfel ca planurile pe termen scurt se indreapta spre propria firma... binenteles, ceea ce stiu sa fac mai bine: proiecte pentru granturi. Dar o sa va tin la curent cu mai multe date pe parcurs :D.

Dupa cum ati putut observa, domeniile mele de interes sunt: studentimea, domeniul juridic, istorie, relatii internationale, globalizarea, UE, fonduri nerambursabile.... ceea ce implica si Dezvoltarea Romaniei, inclusiv dezvoltarea regionala si protectia mediului.

Dar cum sunt o tanara care sustine dezvoltarea Romaniei si spera intr-o lume mai buna, specializata in relatii internationale si studii europene.. nu putea sa lipseasca un alt domeniu de interes: politica.
Domeniul e de multe ori hulit, de putine ori incurajat, fiecare are o parere cu privire la optiunile mele politice... dar tocmai asta face lucrurile mai interesante. Astfel ca sunt de asemenea Vicepresedinte al Ligii Studentilor Social Democrati din Targu Mures si bineinteles membra a Tineretului PSD (TSD) Mures.

In concluzie... asta sunt eu, cu asta ma ocup.. si imi plac criticile constructive, imi place dialogul si socializarea.
Asa ca astept comentarii si sugestii in numar cat mai mare

Update:
Multumind Facebook, am ajuns in contact cu JCI Targu Mures, si cum activitatea lor se suprapune cu ideile mele,"m-am facut" membru. Asa ca o sa va tin la curent cu tot ce se intampla..
Update 2:
Cum altfel putem face o dezvoltare fara proiecte de impact?Astfel, sunt si co-fondatoare a Asociatiei Culturale MARIS...

4 comentarii:

  1. aproape ca te invidiez...hahaha...o fata desteapta,descurcareatza..si nu in ultimul rand:-fermecatoare....specific capricornului. La 33 de ani ai mei, daca stau si ma gandesc bine...n-am combinat mai nimic.Oricum..bravo tie si succes in continuare...

    RăspundețiȘtergere
  2. (Anunţ pentru blogosfera mureşeană!)

    Bună ziua şi bine te-am găsit,
    stimate blog@rule/blog@riţo!...

    Înainte de toate, te rugăm să ne ierti că ne-am permis să te deranjăm dar... trebuie să facem un mic anunţ!
    În data de 10 februarie 2011, va apare pe piaţa mureşeană Revista Blog@ru’ mureşean, prima revistă tipărită din România şi dedicată blogosferei, în special celei mureşene!
    O revistă care la o primă vedere, ne pare extrem de interesantă, chiar şi nouă, celor care o edităm şi care, nu ştim încă de ce dar, suntem convinşi că va stârni interesul!...
    Nu există încă în judeţul Mureş o blogosferă foarte bine conturată (ca în alte părţi) şi ne-am gândit că nu ar strica să o evidenţiem noi...
    Cum intenţionăm ca în paginile revistei să facem publice (şi în cele mai mici detalii!) blogosfera mureşeană, vă dorim spor la blog@rit, în acest nou an şi... nu ne pierdeţi din vedere, căci în fiecare număr al Revistei, vom scrie despre voi şi blogu’ vostru! Începând chiar din această primă ediţie...
    Adresa blog-ului Revistei... www.blogaru-muresean.blogspot.com
    Notă:
    Deocamdată, blog-ul revistei se află în... construcţie! Doar după apariţia primului număr al revistei, ne vom începe şi noi activitatea online, pe blog! Alte amănunte găsiţi tot pe blog!...
    Notă:
    Nu strică să împrăştiaţi vestea! Din contra. Vă şi rămânem profund îndatoraţi.
    (colectivu’ de redacţie)
    .....................................................

    RăspundețiȘtergere
  3. A apărut revista Blog@ru' mureşean.
    http://blogaru-muresean.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Talentata blogosferă mureşeană
    http://blogaru-muresean.blogspot.com/2011/02/incepe-primul-concurs-literar-al.html

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.