Pagini

sâmbătă, 13 martie 2010

horror live - o idee incitanta

Cand am facut acest blog, mi-am propus sa discut despre teme din sfera mea de interes, in special business, istorie si politica. Dar azi, fiind si weekend, vreau sa vorbesc despre ceva ce mi s-a parut interesant, cel putin ca si idee.
E vorba despre http://www.go4it.ro/muzica-si-filme/primul-film-horror-interactiv-tu-alegi-ce-sa-faca-personajele-5737223/.
Ideea este a unui film ...produs pe moment, cineva din sala face actiunea. Intensitatea trairilor este mult mai mare, interactionand direct cu actorul pe care il dirijezi. Dar acuma ma intreb altceva, care va fi impactul psihologic asupra participantilor? Din cate am inteles te inscri cu telefonul inainte, dar eu cred ca ar trebui ca inainte sa fie acceptati participantii sa fie supusi la un test psihologic. Ce faci daca intensitatea devine atata de puternica incat il marchezi pe viata pe om?,, sau mai grav... Voi ce parare aveti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.